کدام بلاگرها در هر شهر ایران تأثیرگذار هستند؟2023-04-01

بررسی انواع بلاگر در اینستاگرام + معرفی بلاگرهای مطرح دیدوگرا

برندهای کودک‌محور می‌توانند در محتوای خانوادگی این بلاگر بیشتر مورد توجه قرار بگیرند. اغلب، یک بلاگر لایف‌استایل ماجراهای زندگی خودش را با مخاطبان خود به اشتراک می‌گذارد؛ بنابراین می‌بایستی محتوایی که تولید می‌کند، درخور خواسته‌های کاربران باشد. اما به‌طورکلی این افراد باید هنر عکاسی، ادیت و گویندگی را دارا باشند. علاوه بر این موارد خلاقیت در ایجاد محتوای جذاب و گیرا یکی از اصلی‌ترین علل دیده‌شدن هنر لایف‌استایل بلاگرها است. بدون شک هر کدام از بلاگرهایی که برخلاف موازین جمهوری اسلامی ایران رفتار کنند با برخورد قانونی مواجه خواهند شد که گاهی اوقات موجب ایجاد حواشی بلاگر های معروف ایرانی نیز می شود.

«مهدیس» با بیش از ۱ میلیون فالوور، یکی از بلاگرهای غذا در ایران است که با رستوران‌گردی مخاطبان زیادی را جذب کرده است. او در زمینه غذا و آشپزی فعالیت می‌کند و رستوران‌ها با معرفی غذاها توسط او بیشتر دیده می‌شوند. لایف‌استایل به معنی سبک زندگی یا در اصطلاح فارسی به معنی روزمرگی است. با گسترش شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و بازشدن پای لایف‌استایل بلاگرها به این‌گونه فضاها؛ اکنون تعداد افرادی که در این شاخه از بلاگری مشغول هستند، به‌شدت در حال افزایش است.

  • «امیر کامیاب» تجربیات روزمره و سبک زندگی خود را به حدود ۲۰ هزار مخاطب ارائه می‌دهد.
  • {
  • اما آنها با جذب مخاطب چه برنامه ای را دنبال می کنند؟ این سوالی است که بیشتر ما با آن روبرو هستیم و می دانیم که به چه هدفی این کار را انجام می دهند.
  • |}
  • برای مثال، برای یک برند پوشاک، بلاگرهایی مناسب هستند که در زمینه مد و پوشاک فعالیت می‌کنند.
  • او با خلاقیت و نوآوری در طراحی، مخاطبان خاص خود را جذب کرده و تعامل خوبی با آن‌ها دارد.
  • {
  • شادی گنجی این روزها درباره فرهنگ و آداب‌ورسوم اقوام ایرانی مطلب می‌نویسد و برای علاقه‌مندان به باستان‌شناسی دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند.
  • |}{
  • کسب‌وکارهای مختلف از این فرصت استفاده می‌کنند تا با همکاری بلاگرها، محصولات و خدمات خود را به جامعه هدف معرفی کنند.
  • |}

دلخوشی‌های آزاده«آزاده»، بلاگر خانواده محور با بیش از ۳۴۰ هزار فالوور، لحظات شاد خانوادگی و سبک زندگی روزمره خود را با مخاطبانش به اشتراک می‌گذارد. تعامل بالا و صمیمیت محتوای او، این پیج را برای تبلیغات محصولات کودک، خدمات تفریحی خانوادگی و لوازم خانگی مناسب کرده است. سحر طاهری«سحر طاهری»، با بیش از ۴۴۰ هزار فالوور، سبک زندگی خاص خود را که ترکیبی از مد محلی و مدرن است، به نمایش می‌گذارد. محتوای او توجه مناسبی را به زیبایی، پوشاک و جزئیات سبک زندگی جلب کرده است. این پیج برای تبلیغات پوشاک، محصولات زیبایی و خدمات مد انتخابی کارآمد به شمار می‌رود. جریان پلتفرمی تخصصی و هوشمند در حوزه تبلیغات شبکه‌های اجتماعی است که ابزارهایی جامع برای مدیریت کمپین‌های اینفلوئنسری ارائه می‌دهد.

بنابراین برای مشاهده کلیپ‌ های بلاگرهای معروف ایرانی بهترین منبع شبکه یوتیوب می ‌باشد. اگر طرفدار طنز و کلیپ های سرگرمی باشید، حتما این بلاگر را می شناسید. او در این زمینه معروف ترین فردی است که فعالیت می کند و در حال حاضر هم در شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام فعال است. او در حال حاضر حدود 5 میلیون نفر فالور دارد و یکی از معروف ترین افرادی است که در این زمینه کار می کند.

یکی از معروف‌ترین تیزرهای تبلیغاتی بیسکویت مادر از محصولات شرکت ویتانا؛ با بازی سام و سامیار در سال ۹۶ ضبط گردید و این اتفاق موجب محبوبیت بیشتر آن‌ها شد. البته گفتنی است سامیار یکی از این دوقلوهای بامزه به بیماری تترالوژی (یک نوع بیماری قلبی) مبتلا بود و همین موضوع مدتی در فضای مجازی، ترند بود. او معمولاً اتفاقات روزمره‌ی زندگی‌اش را همراه با دل‌نوشته‌های جذاب، در قالب پست یا استوری منتشر می‌کند. سوگل معتقد است در بحث تبلیغات باید حساسیت زیادی به خرج داد؛ چرا که ممکن است برخی از مخاطبان، شما را به‌عنوان الگوی خود قرار دهند، طبق گفته‌ی شما محصول را تهیه کنند و راضی نباشند.

از آن جا که همه والدین نگران آینده و تربیت فرزند خود هستند، بر این باورند که به دنبال افرادی باشند که به آن‌ها آداب و رسوم تربیت و زندگی درست را نشان دهد. زک کینگ، یکی از معروف‌ترین اینفلوئنسرهای دنیاست که از طریق ویویوهای جذاب و کوتاه خود به شهرت رسیده است. او در واقع مشهورترین شعبده‌باز دنیای مجازی است که میلیون‌ها بازدیدکننده دارد.

{
    {
  • مخاطبان این پیج به نقدها و معرفی‌های خلاقانه او اعتماد دارند، بنابراین برای تبلیغ رستوران‌ها و خوراکی‌های خاص انتخابی عالی محسوب می‌شود.
  • |}
  • دستورهای آشپزی متنوع در این پیج برای  تبلیغ انواع مواد غذایی و لوازم آشپزخانه مفید خواهد بود.
  • {
  • تعامل خوب پیج او، این صفحه را برای تبلیغ محصولات خانوادگی و خدمات اقامتی کاربردی می‌کند.
  • |}
  • به طور مثال محمد امین کریم پور یکی از معروف ترین بلاگرهایی می باشد که در زمینه طنز کار می کند و در حال حاضر 5 میلیون فالور دارد.
  • برندهای مرتبط با لباس و اکسسوری‌های زنانه می‌توانند با کمک این بلاگر محصولات خود را بیشتر به نمایش بگذارند.
  • {
  • پس از بازگشت به ایران؛ درحالی‌که تنها ۲۳ سال داشت، در یک انتشارات به‌عنوان مترجم زبان فرانسه مشغول به کار شد.
  • |}
|}

او به تمام رستوران های این شهر سر می زند و برای تبلیغ غذاهای آنها قراردادهایی را با آنها منعقد می کند. از جدیدترین افراد است که به ترکیه مهاجرت کرده است و زمانی که در ایران بود خوانندگی می کرد و تازه به شهرت رسیده بود. اما او نیز از آن دسته از افرادی است که به خارج از کشور رفت و گفته می شود که به خاطر رل زدن با دنیا جهانبخت قید موسیقی و شهرت در ایران را زده است. تبلیغات اینفلوئنسری از طریق جریان باعث افزایش آگاهی از برند، جلب‌اعتماد مخاطبان و بهبود نرخ تبدیل می‌شود، چراکه پیام شما را به دست افراد واقعی و علاقه‌مند می‌رساند. اگر به دنبال تبلیغاتی هدفمند، شفاف و پربازده هستید، همین حالا به پنل جریان بپیوندید.

بیشتر آنهایی که در رشته های خود در رتبه اول قرار دارند، مسلما درآمد زیادی هم کسب می کنند. حتی افرادی که شهرت چندانی هم ندارند و اما توانسته اند زیر یک میلیون فالور جذب کنند نیز درامد نسبتا خوبی دارند و اتومبیل های کلاس بالایی را سوار می شوند. معمولا ایرانی ها به سه برند بنز و لامبورگینی و پورشه حساسیت خاصی دارند و اگر پولشان به آنها برسد و توانایی خرید داشته باشند، اولویت آنها این سه برند معتبر می باشند. یکی دیگر از بیوتی بلاگرهای معروف ایرانی است که در این زمینه کار می کند و توانسته با رنگ و استایل خاص خودش جادویی را انجام دهد که دیگران را حیران کند. او در مسابقات میکاپ آرتیست کوسموپولیتان شرکت کرد و مقام نخست این مسابقات را دریافت کرد. مشهورترین ایرانی است که نه تنها در داخل کشور بلکه در سراسر دنیا شهرت دارد.

برندهای گردشگری با گنجاندن تبلیغات در محتوای سفر این بلاگر می‌توانند مشتریان جدیدی جذب کنند. «مریم رسولیان» بلاگر دکوراسیون داخلی است که با معرفی ایده‌های مدرن، حدود ۱ میلیون فالوور دارد. تبلیغات مرتبط با دکوراسیون داخلی با ایده‌های مدرن این صفحه جلوه بیشتری پیدا می‌کند. وقتی تصمیم می‌گیرید با شخصیت‌های معروف برای تبلیغات همکاری کنید، باید به انتخاب‌های خود دقت زیادی داشته باشید.

برای شناخت دقیق این افراد می‌بایستی به طور کامل داستان‌ها و توضیحاتشان را در صفحات خود با شما به اشتراک می‌گذارند دنبال کنید. اغلب محتواهایی که سپیده بزمی‌پور در صفحات خود منتشر می‌کند مربوط به دو دختر او با نام‌های پناه و نبات است. به همین سبب این خانواده از خاص‌ترین بلاگرهای لایف‌استایل به شمار می‌روند. این جدول شامل لیستی از بلاگرهای معروف ایرانی است که در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند. دنیا جهانبخت از جمله معروف‌ ترین بلاگرهایی است که هزاران دنبال کننده در پیج اینستاگرام دارد. او سایت شرط‌ بندی مخصوص به خود به نام هات بت را راه اندازی کرده و آن را تبلیغ می ‌کند.

بلاگر طنز (واینر)

او این روزها از طریق تبلیغات کسب درآمد می‌کند و سفیر برند لوازم آرایشی اینگلوت در ایران شده است. الناز گلرخ یکی از بلاگر های معروف اینستاگرام ایرانی است که در حوزه مد و زیبایی فعالیت می ‌کند. در واقع او در کنار فعالیت در بیوتی بلاگری به خاطر اندام زیبا و استایل ایده آلی که دارد به عنوان مدل در حوزه مد و فشن نیز فعالیت می کند. البته لازم به ذکر است که او در چند سال گذشته از کشور ایران مهاجرت کرده و در حال حاضر مقیم شهر دبی می ‌باشد. اصطلاح بلاگر در قدیم دارای معنی متفاوتی بود اما امروزه به افرادی تلقی می شود که در شبکه های اجتماعی به طور حرفه ای روی یک موضوع تمرکز کرده اند و کار می کنند.

اولین فردی بود که به همراه پدرش نخستین سایت شرط بندی ایرانی با درگاه پولی ریالی را معرفی و راه اندازی کرد و گفته می شود که تمام سایت های شرط بندی دیگران زیر مجموعه او می باشد. این نوع از بلاگری یکی از پر طرفدارترین‌ها در بین افراد است زیرا در زمینه‌های مختلفی مانند تمرینات بدنی، نکات تغذیه، اخبار ورزشی و رویداد ورزشی فعالیت دارند. تخصص، تعامل با مخاطب و تولید محتوای اصیل از ویژگی‌های این بلاگرها است. بلاگرهایی که واقعا به برند شما علاقه دارند و به اهداف شما پایبندند، تبلیغات بهتر و موثرتری ارائه خواهند داد. شهرت و اعتبار بلاگر در میان مخاطبانش نقش زیادی در تاثیرگذاری تبلیغ دارد. سپیده بزمی پور، پس از هشت ماه آشنایی با شاهرخ استخری در کشور بلژیک؛ سرانجام در سال ۱۳۹۰ با او ازدواج کرد.

بهترین مراکز دارالقرآن در اصفهان آموزش قرآن و احکام

این افراد مدام در حال سفر هستند و به هر کجا که می‌روند، اطلاعات جامعی را در خصوص مقصد مورد نظر در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهند. بلاگرهای سفر معمولا در مورد هتل‌ها، جاذبه‌های گردشگری، رستوران‌ها، غذاها، فرهنگ، آداب و رسوم، نوع پوشش و هر چیزی که برای مخاطبان جذاب است، صحبت می‌کنند. این افراد تصاویر و ویدئوهای زیبا و جذابی را نیز به اشتراک می‌گذارند. در این نوع از بلاگری، در خصوص تکنولوژی های جدید روز دنیا صحبت می‌شود. این افراد مرتب پیج خود را به روز رسانی می‌کنند و اخبار و مطالب جدیدی برای مخاطبین مختلف اینستاگرام قرار می‌دهند. بلاگرهای لایف استایل در بین سایر بلاگرها از شهرت خوبی برخوردار هستند.

شمال ایران با جذابیت‌های طبیعی و گردشگری بی‌نظیر خود، همواره یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای مسافران به‌ویژه از شهرهای بزرگ مانند تهران، اصفهان و شیراز بوده است. این جریان همیشگی از مسافران، گیلان و مازندران را به بازاری پویا برای تبلیغ در پیج بلاگرهای شمالی به‌صورت هدفمند تبدیل کرده است. بلاگری در اینستاگرام عمر زیادی ندارد ولی به عنوان یکی از مشاغل پردرآمد در دنیا شناخته شده است. در حال حاضر بلاگرهای زیادی در اینستاگرام در زمینه‌های مختلف مشغول فعالیت هستند و خیلی خوب توانسته‌اند به درآمد بالایی برسند. بلاگری انواع مختلفی دارد و اغلب بلاگرها در یک زمینه خاص مشغول هستند. به منظور آشنایی با انواع بلاگر در اینستاگرام و تعریف دقیق آن‌ها همراه ما باشید.

{

۹ بلاگر معروف اینستاگرام

|}
Contact Us
https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
Email: info@tikshahr.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

میشل لوین بلاگر ورزشی است که انواع تمرینات، رژیم‌ غذایی و راهکارهای رسیدن به تناسب اندام را با مخاطبانش به اشتراک می‌گذارد. این مدل ونزوئلایی در حال حاضر بیش از ۱۴ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد. ملینا تاج که در حال حاضر ساکن دوبی است، از ۲۵ سالگی فعالیت خود در زمینه تولید محتوای آرایشی را شروع کرده است. هرچند تحصیلات ملینا در زمینه طراحی لباس و معماری به او کمک زیادی کرده است، اما تلاش او و متواضع بودنش نقش بیشتری در موفقیت او داشته است. «مطهره حیدری» با داشتن حدود ۳۵۰ هزار فالوور، مترجم و معلم زبان فرانسه است که تجربیاتش از زندگی بین پاریس و تهران را به اشتراک می‌گذارد. تبلیغ آموزش زبان فرانسه برای موسسات آموزشی در این صفحه پرمخاطب بسیار اثربخش است.

{
    {
  • رشته بیوتی و لوازم آرایشی و بهداشتی از جمله رشته هایی می باشد که طرفداران زیادی دارد.
  • |}{
  • حمید فدایی همسر الناز گلرخ هم هست و این روزها از طریق عکاسی و تبلیغ برندهای مختلف کسب درآمد می‌کند.
  • |}
  • پس از آنکه دید بازخورد زیادی دارد، تصمیم گرفت تا به طور حرفه ای روی آن کار کند.
  • {
  • تخصص، تعامل با مخاطب و تولید محتوای اصیل از ویژگی‌های این بلاگرها است.
  • |}
  • به منظور آشنایی با انواع بلاگر در اینستاگرام و تعریف دقیق آن‌ها همراه ما باشید.
  • او این کار را برای ادای احترام به استعداد شگفت‌انگیز مادرش در آشپزی انجام می‌دهد.
|}

از همان دوران نوجوانی به رشته عکاسی علاقه‌مند بوده؛ به همین سبب یک دوربین عکاسی خرید و از آن به بعد هرجایی که می‌رفته عکس‌های زیادی را برای خود ثبت کرده است. امروزه یکی از بحث‌های داغ حوزه‌های بلاگری در ایران، لایف‌استایل بلاگر است. سایت یک ادمین را مدیریت می کند و این سایت در زمینه های ورزشی کار می کند.

برای مثال هر بلاگری که فالوور و ویو بیشتری داشته باشد؛ قطعاً از نظر اسپانسرینگ و تبلیغات پیشنهادهای هیجان‌انگیزتری دریافت خواهد کرد. پویان مختاری نیز کسی است که خیلی زود فعالیت خود را در زمینه سایت‌ های شرط بندی آغاز کرد و با جدیت تمام به این موضوع می پردازد. به همین خاطر است که او همواره سعی می‌ کند با پرداختن به موضوعات مختلف توجه کاربران را به خود جلب کرده و تعداد فالووران خود را افزایش دهد. در برخی از موارد نیز مطالبی را در رابطه با تجربیات واقعی خود به اشتراک می ‌گذارد. با این حال می ‌توان گفت که او یک بلاگر موفق ایرانی است که به خوبی توانسته نظر کاربران شبکه ‌های اجتماعی را به خود جلب کند و در حال حاضر هزاران نفر دنبال کننده دارد. معمولا افرادی که به شهرت و ثروت می رسند دوست دارند تا خاص باشند و بهترین وسایل و امکانات را برای خود تهیه کنند.

او درگذشته یک ورزشکار کیک بوکسینگ بود، اما اکنون در رشته کراس‌فیت مشغول به فعالیت است؛ و محتواهای فوق‌العاده‌ای از زندگی خود در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. همچنین به شکل روتین نرمش و ورزش‌های خانگی را به‌صورت پست و استوری منتشر می‌کند که از این لحاظ در ایران کم‌نظیر است. همانطور که می ‌دانید شبکه یوتیوب یکی از محبوب ‌ترین و پربازدید ترین شبکه ‌های اجتماعی نه تنها در ایران بلکه در دنیا محسوب می ‌شود. به همین خاطر اغلب افرادی که به عنوان بلاگر فعالیت دارند در یوتیوب نیز صاحب کانال هستند. چرا که در شبکه یوتیوب علاوه بر یک بستر مناسب برای کسب شهرت در دنیا می ‌تواند یک منبع درآمد خوب نیز برای این بلاگرها باشد. نکته قابل ذکر این که در شبکه یوتیوب فقط امکان ساخت محتواهای ویدئویی امکان‌ پذیر است.

{
    {
  • یکی از واینرها و بلاگر های پسر ایرانی که توانسته با تولید محتوای ویدئویی طنز در شبکه‌های اجتماعی مخاطبان بسیاری پیدا کند، محسن ایزی است.
  • |}
  • یکی از رشته های پر طرفدار بین ایرانیان مد و فشن می باشد که زن و مرد نمی شناسد.
  • صدف بیوتی، بیوتی بلاگر محبوب و معروف ایرانی که از طرف مجله ووگ یکی از بهترین بلاگرهای جهان معرفی شده است، به همراه همسرش در لس آنجلس زندگی می‌کند.
  • {
  • این پیج برای تبلیغات برندهای ارگانیک، تجهیزات کمپینگ و اقامتگاه‌های بوم‌گردی بسیار مناسب عمل می‌کند.
  • |}
  • امیر تتلو یکی دیگر از جنجالی ترین افرادی است که در فضای مجازی کار می کند و در حال حاضر در کشور ترکیه ساکن است.
  • {
  • علاوه بر این موارد خلاقیت در ایجاد محتوای جذاب و گیرا یکی از اصلی‌ترین علل دیده‌شدن هنر لایف‌استایل بلاگرها است.
  • |}
|}

این نوع از بلاگرها درباره سلامت و موارد پزشکی برای مخاطبین اینستاگرام صحبت می‌کنند و با ارائه راهکارهای درست افراد را به بهترین شکل ممکن راهنمایی می‌کنند. به طور مثال راجع به چاقی و لاغری افراد و ارائه راه کارهای صحیح به بررسی می پردازند. به عنوان مثال برخی از بلاگرها دوره‌های رژیم غذایی مانند کتوژنیک را تبلیغ می‌کنند، برخی اطلاعات دارویی خوبی دارند و بهترین کرم‌ها و مواد آرایشی را تبلیغ می‌کنند. بلاگر فرزند پروری یکی دیگر از موضوعات بلاگری است که دنبال کننده‌های زیادی دارد. اکثر افرادی که جذب این نوع بلاگرها می‌شوند، افرادی هستند که فرزند کوچک دارند.

همانطور که در چند روز گذشته خبری مبنی بر دستگیری یکی از بلاگرها با بیش از یک میلیون فالوور در ایران منتشر شد. تینا اسدی از جمله بلاگرهایی است که ابتدا به عنوان بازیگر فعالیت داشت و سابقه بازی در چند فیلم و سریال را در داخل ایران داشته است. بنابراین می ‌توان گفت که او قبل از شهرت به عنوان بلاگر یک بازیگر سرشناس و معروف بود. اما بعدها او تصمیم گرفت که به جای فعالیت در عرصه تلویزیون به عنوان بلاگر ادامه فعالیت دهد. البته ناگفته نماند که تینا اسدی در حوزه بلاگری مد و فشن بسیار موفق بود و توانست خیلی زود جایگاه خود را در صنعت مدلینگ تثبیت کند. شیوا هوماین بلاگر با بیش از ۴۰۰ هزار فالوور به معرفی تجربیات خود در آشپزی و مدیریت خانه می‌پردازد.

اگر در زمینه ورزش دوچرخه سواری می خواهید اطلاعاتی در دست داشته باشید، می توانید در این وبلاگ به جستجوی مطالب و اطلاعات مفید بگردید. در این زمینه سایت های کمی هستند که کار می کنند اما در این وبلاگ می توانید اطلاعات حرفه ای را در این مورد بدست بیاورید. کتاب خوندن و نوشتن رو دوست دارم و اینجا براتون از علاقه‌مندی‌هام یعنی حقوق، فرهنگ، روان‌شناسی و البته فیلم و سریال می‌نویسم. در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. شبنم تا کنون با انتشار حدود ۲۵۰۶ پست نزدیک به نهصد و نود و چهارهزار نفر دنبال‌کننده دارد.

    {
  • شبنم در سال ۱۴۰۱، با دعوت طرف‌دارانش به کارهای خیر؛ توانست بسیاری از مشکلات افراد نیازمند را حل کند.
  • |}{
  • تبلیغات غذاهای خاص و تجربه‌های رستورانی در این صفحه جذابیت بیشتری پیدا می‌کنند.
  • |}{
  • شهرت و اعتبار بلاگر در میان مخاطبانش نقش زیادی در تاثیرگذاری تبلیغ دارد.
  • |}
  • در پلتفرم تبلیغات جریان می‌توانید لیست بلاگرهای معروف ایرانی به همراه تعرفه آن‌ها را به‌صورت رایگان مشاهده کنید.
  • بلاگرهایی که واقعا به برند شما علاقه دارند و به اهداف شما پایبندند، تبلیغات بهتر و موثرتری ارائه خواهند داد.
  • تمام آموزش‌های وبسایت 5درصدی‌ها با تکیه بر همین موضوعات طراحی شده تا بتواند حداکثر بازدهی را برای شما به همراه داشته یاشد.

همچنین نویسنده مقالات تخصصی در حوزه‌های مختلف هستم و همواره در تلاش برای به‌روز نگه‌داشتن خود با آخرین روندها و تغییرات دیجیتال هستم. بلاگرهای اصفهانی افرادی هستند که در زمینه‌های مختلفی مانند سفر، مد، فناوری و غذا محتوای مفید و تاثیرگذاری تولید می‌کنند. «کمند» با دستور پخت‌های ساده و جذاب، به معرفی غذاهای جدید و آسان می‌پردازد.

مدت کوتاهی نیز در یکی از ایالت‌های آمریکا سکونت داشتند؛ اما پس از گذشت چند وقت به ترکیه مهاجرت کردند و اکنون ساکن این کشور هستند. معمولا آنها در آمد بالایی دارند و گفته می شود که بین 50 تا 100 میلیون تومان می باشد. می توان به کاپیتان عرفان اشاره کرد که شیرازی می باشد و در بین دیگران از شهرت بالاتری برخوردار می باشد. او واقعا در این رشته استاد است و به همین خاطر در وبلاگ خود وبلاگ نویسی را به طور حرفه ای آموزش می دهد. اگر می خواهید در این زمینه کار کنید توصیه ما به شما این است که حتما به وبلاگ این استاد سری بزنید و از مطالب مفید و پر مغز آن استفاده های لازم را ببرید.

در این بخش به معرفی برخی از بلاگرهای معروف ایرانی می‌پردازیم که در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند و برای تبلیغات مناسب هستند. او این روزها حرفه‌ای ورزش سه‌گانه انجام می‌دهد، خاطرات سفرهایش را می‌نویسد و از راه تبلیغات کسب درآمد می‌کند. خیلی از بلاگر های معروف ایرانی طنز و کمدی را مبنای کارشان قرار می‌دهند. او که در رشته سینما تحصیل کرده است، کار خود را با نویسندگی در انیمیشن‌های مشهور «دیرین دیرین» و بازیگری تئاتر شروع کرد. او به‌واسطه ویدئوهای بامزه‌ای که با لهجه شیرین مشهدی در اینستاگرام منتشر می‌کرد، شهرت یافت.

شیوا صفایی از جمله بلاگرهایی است که در حال حاضر در کشور آمریکا سکونت دارد. عمده فعالیت‌ های این بلاگر ارائه مطالب سرگرم کننده و پرداختن به موضوعات پیرامون زندگی شخصی و روزمرگی‌ هایش می ‌باشد. در واقع محتواهای او به هیچ عنوان جنبه آموزشی ندارد با این حال او موفق شده با ارائه مطالب مختلف بیش از ۸۰۰ هزار نفر دنبال کننده در شبکه اینستاگرام داشته باشد.

  • در فضای اینترنت افرادی هم هستند که اطلاعات و داشته های خود را در اختیار دیگران قرار می دهند.
  • {
  • بلاگر فرزند پروری یکی دیگر از موضوعات بلاگری است که دنبال کننده‌های زیادی دارد.
  • |}
  • بلاگرهای تهرانی، به دلیل گستردگی فعالیت و تنوع محتوای تولیدی، گزینه‌ای مناسب برای بسیاری از کسب‌وکارها هستند.
  • {
  • ابزارهای مرتبط با سبک زندگی با نمایش در محتوای پرتعامل این بلاگر بیشتر دیده می‌شوند.
  • |}
  • در ایران افراد زیادی مشغول به لایف‌استایل بلاگری هستند و هرکدام طرف‌داران خاص خودشان را دارند.
  • {
  • در این مقاله، با مشهورترین بلاگر های معروف ایرانی در حوزه‌های مختلف آشنا می‌شوید.
  • |}

«والو لند» بلاگری در زمینه دکوراسیون و مشاور چیدمان منزل است که با ایده‌های خلاقانه خود حدود ۵۲۵ هزار فالوور را جذب کرده است. محتوای این صفحه برای تبلیغ فروشگاه‌های دکوراسیون کاربردی و مفید است. این نوع تبلیغات به‌ویژه برای صنایعی مفید است که به ارتباط مستقیم و تاثیرگذاری روی مخاطبان خاص نیاز دارند.

«امیر کامیاب» تجربیات روزمره و سبک زندگی خود را به حدود ۲۰ هزار مخاطب ارائه می‌دهد. او با محتوایی ساده و صمیمی توانسته جایگاه مناسبی در میان دنبال‌کنندگانش به دست آورد. ابزارهای کاربردی روزمره با نمایش ساده توسط این بلاگر مورد استقبال بیشتری قرار می‌گیرند.

یلماس بت نام سایت شرط‌ بندی و قماری است که مدیریت و مسئولیت آن بر عهده بلاگر معروف یعنی ندا یاسی می‌ باشد. آیدا یوسفیبلاگر سبک زندگی و سفر است و با بیش از ۵۴ هزار فالوور، محتوایی درباره معرفی کافه‌ها و اقامتگاه‌های محلی تولید می‌کند. با داشتن تعامل مناسب با دنبال کنندگان، این پیج برای تبلیغ خدمات گردشگری و خوراکی‌ها، گزینه‌ای مناسب است. سپیده لایف«سپیده لایف»، بلاگر روزمره و سبک زندگی، با بیش از ۲۹۰ هزار فالوور، محتوای جذاب و آرامش بخشی از زندگی در شمال کشور ارائه می‌دهد. این پیج با تعامل مناسب خود، برای تبلیغ لوازم‌خانگی، دکوراسیون، محصولات محلی و خدمات اقامتی عملکرد خوبی دارد.

بلاگر https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
بلاگر